Erdoğan ile Trump telefonla görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile telefonla görüşerek güvenlik ve terörle mücadele konuları başta olmak üzere Suriye’de yaşanan son gelişmelerin ele alındığı bildirildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile bir telefonla görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, ikili meselelerin yanı sıra güvenlik ve terörle mücadele konuları başta olmak üzere Suriye’de yaşanan son gelişmeler değerlendirildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump’a Türkiye’nin PKK/PYD/YPG terör örgütünün varlığı ve eylemlerinden kaynaklanan meşru güvenlik endişelerini aktardı. İki lider, Suriye bağlamında daha etkin bir koordinasyon sağlanması konusunda mutabakata vardı.

Hakkında Editör

Taraf olmayan, habercilik yapan Ekointernet Haber, bağımsız özgür, tarafsız habercilik ilkesini benimsemiş olup, hakkın ve haklının yanında yer almayı ilke edinmiştir.

Göz Atmak İster misiniz?

Emanet bürosunda şok hırsızlık: Zimmet memuru ailesiyle İngiltere’ye kaçtı

Büyükçekmece Adliyesi Emanet Bürosu’nda görevli zimmet memurunun, adliyeye emanet olarak teslim edilen yaklaşık 50 kilogram …

Bir yanıt yazın